keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Esittely

No niin, voisin vihdoin korkata tämän blogin ja esitellä hieman itseäni.

Tässä olen minä 






































































































































































Tässä jokunen bändi joita kuuntelen (ja joiden keikoille olen päässyt)






Tatsuro:sta on vähän useampi kuva koska Mucc on ainoa bändi jota myönnän fanittavani ja Tatsurou on hotein mies eva! (vaikka näyttääkin mopsilta<3)h



Eli olen hieman ristiraatainen persoona, pukeudun lolitaan ja muutenkin söpihihin vaatteisiin mutta tykkään metallimusiikista. :) Olen pian valmistuva vaatesuunnittelija joten tässä blogissa tulee olemaan paljon kuvia vaatteista; en suunnittele pelkästään lolita-juttuja vaan olen melkoinen kameleontti ja vaihtelen tyyliäni todella usein. Tulen bloggailemaan runsaasti höpinää ja etenkin kuvia lolitasta ja muista japanilaisista katumuodeista mutta varmasti tulee juttua myös bändeistä, leipomuksistani ja matkustelusta, ajattelin myös tehdä joitakin tutoja tuunauksista joita olen tehnyt ja ehkäpä keksin muutaman perusohjeen vaatteiden ompeluunkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti